Eski TÜİK Çalışanı Linkedin'de “Fiyat Araştırması Yaparken Baskı Görürdük” Dedi

 Türkiye İstatistik Kurumu’nun eski bir TÜİK çalışanı olduğunu ifade eden bir kişi, bir paylaşımcı tarafından yapılan TÜİK verilerine güveniyor musunuz” konulu anketin altına dikkat çekici bir yorum yazdı.


Linkedin’de yayınlanan o yorumu aynı şekil  yayınlıyoruz, “Eski bir TÜİK çalışanı olarak şunu diyebilirim size çalıştığım İzmir bölge müdürümüz Beyso kökenliydi, altında çalışan 6 uzman vardır bunlar ise kimya, pezaj, ziraat ve işletme kökenliydi. İstatistik uzman kadrosunda yer alan arkadaşlardan orman mühendisi vardı. O kadroda yer alan bir tek ben istatistikçi kadrosundaydım büyük hayaller ile kendimi geliştirebileceğimi düşündüğüm kadroda 6 ay dayanabildim istifa ettim. Şunu net söyleyebilirim özellikle fiyat araştırması yaptığımızda baskı görürdük amaç fiyatların ne olduğu tespit etmekten çok düşük çıkarmaktı. Tamamen masa başı veri oyunu benim ayrılmamdan sonra bölge müdürlüğünde istatistikçi kalmadı bu şuna benziyor bir hastane düşünün orada hizmet veren sağlık çalışanlarından hiçbiri doktor hemşire paramedik laborant sağlık teknisyeni değil siz güvenip o hastanede tedavi olur musunuz? durum bu sonuçlarda ortada gıda fiyatlarında yıllık enflasyon oranı %75 civarında bazı kalemlerde ise zamlar %100-200 arasında”



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Back 4 Blood için En iyi PC Grafik Ayarları 2022

CS GO Public Server Kodları 2022

Fnatic Jackinho’yu yedeğe çekti !